0

Älskar snö!

Uppe tidigt i morse, duscha, åt frukost, satte igång
diskmaskinen, gick med Tekla, till gymmet för att
hämta Bengta och massagehanddukar.
Körde till Eket i snöovädret,

kom fram i hyfsad tid
till massagerna och var så nöjd med allt jag hunnit med,
innan jag började massera.
Hade nio massager och efter det åt jag middag med

...min käre man på Woodlands.
På hemvägen slog det mej att jag glömt en solariekund i morse...
det gick alltså FÖR bra i morse, hoppas jag träffar henne snart så
jag kan be om ursäkt! Klantigt av mej!
Hemma igen så skotta jag snön på trottoaren utanför tomten -
jag vet att jag är knäpp men jag tycker verligen om att skotta snö !
(Nej tack jag får så jag klarar mej under vinter OM nu någon
skulle föreslå att de behövde hjälp...)

Tekla skuttade in i bilen och sedan körde vi till skogen - Underbart!






En bra runda
sedan körde vi hem till en Lucas som gjorde sina läxor (under protest!).
Nu är det planering för resten av kvällen...
 Ha det gott

Kommentera här: