0

Duktig

För en gångs skull är jag nöjd med mej själv!
Har gjort massor idag och skulle omöjligt kunnat göra mer.

Gick upp med Christer ,Rasmus och Dana vid 05.40.
Åt frukost med dem, sedan körde de till jobbet
(Rasmus och Dana lovjobbar på "fabriken") och jag tog
med Tekla på morgonrunda inom och tände upp på gymmet
sedan blev det 3 km i rask takt.
Hemma igen satte jag alla orkideér i vattenbad och
vattnade alla blommorna, bäddade rent i alla fem sängarna,
dammsuga hela huset utom Rasmus rum(hans garderob har
flyttat ut mitt på golvet...). Toaletterna är skurade och golven är svabbade
ovanvåningen och en bit ner. Jag hann mangla mycket oxå.
Då var klockan 12.45 13.00 hade jag visning på gymmet
- fick hoppa över duschen just då...
Visiningen blev framskjuten en kvart så då hann jag rulla handdukar,
bädda Bengta, hänga upp tvätt på tork, vika torrt och lägga in i garderoberna.
Hade visiningen på gymmet och sedan körde jag hem och duschade,
vidare till Ängelholm.
Fem saker : tandkräm,
                  hundmat,
                  majsorm,
                  toasits (slängde den gamla i städningen) och
                  middag till mej.
Klarade allt utom ormen - den var inte riktigt "på hugget" haha...,
utan vi får se om den äter inom några dagar.
Direkt till gymmet och hade tre massager.
Snabbt hem efter det och sa hej ,fixade med tvätten.

Har hyrt ut stugan denna veckan men strömmen går och det är kallt där då...
Känns inte så bra, med de ringde och till slut fick de rätt på det.

Körde till Klippan och höll en sämre combatpass, eller
sämre och sämre
tyckte det var bra tempo på alla och vi tjoade och svettades i vanlig ordning
men jag gör ju fel hela tiden...
Detta passet (som tack och lov snart ska bytas ut), har varit tufft att få in
det kan ju helt och hållet bero på mej och mina åtaganden,
men jag har ju hållt en hel del olika pass vid det här laget och vet
att får jag bara in det i muskelminnet sen går det av bara farten -
men icke om det vill infinna sej till detta passet!
Det har blivit en utmaning extra dör deltagarna för de
försöker ju oxå komma på "nästa övning".

Ja jag hade kul och vi svettades alla - det är det viktigaste, väl !


Tillbaka och hade en sista massage för dagen.
Fick en påse med jättegoda kanelbullar av söta Caroline Svensson - tack snälla du !
Jag vågar inte berätta hur många jag åt i fall någon skvallrar för Casper...
 Sedan fixade jag med tvätten,
släckte ner och snygga till efter det körde jag hem för att äta kvällsmat. 
Rasmus hade gått med Tekla, så jag kunde äta och skriva direkt.

NU ska jag lägga mej !

Godnatt sov gott !!  L8

Kommentera här: