0

Ingen så spännande dag

dessutom så har jag inte tagit ett enda foto!
Började med att öppna tidigt i solariet, sedan
"var jag med familjen" tills de kört och åkt iväg till sitt.
Tog tag i bastun(som vi har till tork- och "lagrings"utrymme i),
så nu är alla lakan, handukar och badlakan vikta
och ligger i Oden (mitt linneskåp). Sedan storstädade
jag golv,väggar och tak. Allt i ordning igen och min årliga
storstädning är igång !
Efter det och någon runda med Tekla körde jag och Lucas till
MAXI och Bauhaus, köpte ljusstakar, förlängningssladd och MAT!
Träffade en supertrevlig tjej där som jag inte träffat på
två år visade det sej, för hennes lilla bebis var snart tre år och
hon hade skaffat sej en bebis till ! Han var dessutom 5 mån...
- Måste tyda på att vi träffas för sällan!
Våra män arbetade ihop för några år sedan, och de träffar varandra
fortfarande med jämna mellanrum och tydligt utan sina fruar...

Jaha, sedan snabbt hem och lastade in varorna och jag
fortsatte till gymmet. Fick rullat alla massagehanddukarna innan
massagekunden kom - skönt! Fick ordning på en hel del och
efter massagen så körde jag hem och gjorde lax med mozarella
basilika och ris till kvällsmat. Christer blev glad över att slippa!

En runda med Tekla innan jag återvände till gymmet,
där jag höll ett "Skumbox-pass" för tretton deltagare.
Bra ös och framför allt är de så inne i speglarna nu
för att kolla in sina tekniker - superkul !
Precis så det ska vara - de kan passet,
nu kör de för fullt hela tiden och slipar på sin teknik! 

Efteråt blev jag jätteglad över fina ord som jag fick av söta Mia.
Tack fina du och BRA JOBBAT! Kram


snö när jag gick ut från gymmet...

och snö när jag gick kvällsrundan med Tekla !
Gjorde några småärenden under rundan , så den blev lite längre,
jag tycker att det är riktigt skönt att vara ute när det snöar.
Termobyxor,halsduk, mössa, tjocka vantar och dunjacka så klarar man sej
från kylan, och att det biter i kinderna är bara skönt!
Älskar att det blir vinter och jag blir ärligt talat glad om vi får en repris från i fjol!

Ja ja man får ta de det blir - inte mycket att göra åt det,
bara att se till att klä sej rätt !

Tack och gonatt goa ni, hoppas ni får sova gott och att vi får en fin vit dag i morgon!

Kommentera här: