2

TRICEPS

Kära syster den 1 December äter jag där med dej, mer än gärna!
Kan du då?

Bort till gymmet, där käre far och svärfar oxå visade sej.
Gick ner och ställde in passet vi var fyra stycken men
egentligen var ingen av oss sugna för det var kallt
och det kändes "litta pugit" för oss alla!
Slutade med att en gick hem till soffan ,en gick hem för att måla,
en kröp in i solariet och jag tog tag i dammsugaren!
Väldigt nöjd när allt där nere och allt utom gymdelen däruppe
var dammsugat. Ljus,mattor och filtar utlagda till i morgonbitti.
 
Körde hem och åt två bananer, medan de andra åt kvällsmat,
Lucas undrade: -Ska du gå ner i vikt mamma? -Nä
-Bantar du då? Nä, hur så? Men VARFÖR äter du inte kvällsmat då?
-För jag ska till Klippan och håla Combat-pass och då kan jag
inte äta precis innan! Det var ok då!
Så det gjorde jag - körde till Klippan och höll ett BRA combat-pass!
Fullt ös, mycket svett,skratt OCH det kommer träningsvärk
efter det i övermorgon!

På tal om träningsvärk....  Triceps(antigäddhäng),baksida lår och
ljumskarna... -Ni då?

Häftig filmsnutt på en kille som kommer till Ängelholm och "jamar"
med parkour killarna - Nog ente duktig!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=SPPo6GChrGo

Gymmet stängt ,Tekla fått sin kvällsrunda i regnet,har ätit kvällsmat
och nu ska jag krypa ner i sängen!
Vi ses i morgonbitti!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Ingen träningsvärk ännu men jag kom på en sak idag när jag städade. JAG HAR INTE ONT I MIN AXEL :))))

Trots att vi kör boxning varje Onsdag som uppvärmning. Tack för det Lotta som kan få en att kämpa fast det gör ont i början.

Sov gott alla så ses vi i morgon bitti Kl.5.

Evajoh

2 nettan:

skriven

träningsvärk i armarna (aj aj aj)!!! vet inte om du gillar Lena Ph annars passar hon just nu med DET GÖR ONT ingenting på natten men mycket på dan.Ändra lite i texten.Ha de gött.

Kommentera här: