1

Torsdag och handskarna på!

Nästa år så ska jag få ha min favorit...

kalender igen!
Kanonbra för mej och mina tider,
men går inte att köpa ute i affärerna längre, den jag har nu funkar inte bra,
så jag ringde och beställde en av den gamla sorten till mej!
Jag är ju smått beroende av en bra och fungerande almanacka.

Fångade upp Rasmus på Björnekulla och körde direkt till.
Ängelholm för SIT(specifik immun terapi) ja, det har redan gått
sex veckor sedan sist han fick den!

Ann-Sofie har problem med hans muskler och obefintliga underhudsfett

svårt att sätta nålen då !
Som till ett litet barn, fick han belöning efteråt...

Ja, på Nisses!

Så här glad blir han då!

Svårt att välja...
Rasmus valde en "Boskvi" (Mattias!), och  jag en "Toscarulle",
tänkte att enliten kaka inte gjorde nåt med tanke på
dubbelpassen senare på kvällen.
Vi åt dem i bilen för att spara tid, och i Kvidinge "slängde" jag
av Ralle hemma och fortsatte själv til gymmet och för ett box-pass.
Vi var alla överrens efteråt att "Afriksnska passet" blir "Boxningspasset"
i fortsättningen. Det är verkligen skitkul att slå med handskar och mitsar!
Och jag har beställt nya i dag! 

Vägde och mätte oss på vågen - nu kan det bara bli bättre !
Ju mer vi tränar desto bättre resultat får vi där!

Sedan körde jag till Klippan för ett combatpass, kämpade på som bara den,
men det kändes tydligt att Toscakakan var slut i kroppen...
Det gick bra i alla fall !
Körde till gymmet och fixade med tvätten och till morgonpasset,
för att sedan stänga ner det.

Hem och sen blev det kvällsrundan med Tekla, och de två km kändes
extra tunga i kväll jag är trött och öm i musklerna nu.
Känner verkligen hur det pulserar i dem - men det gör inget! Älskar det !
Jag har varit snäll mot min kropp och tänker jag vara ännu mer
snäll och gå och lägga mej - vila behöver vi oxå ,
(men inte för många timmar då blir vi bara ännu mer trötta och lata...)

Tack och gonatt!

Kommentarer:

1 nettan:

skriven

Det måste vara en sticktålig Rasmus.Vem älskar inte "Nisses"?Farligt,farligt men gott i gott,gott.Är man så duktig så klart ska man ha en kaka.Ha det gött.

Kommentera här: