0

lördag

Lördagsförmiddag satt Christer,Dana, Rasmus och jag
för att ploppa pumpar till Christers jobb.

öm i fingrarna utan handskar...
Sedan körde jag och Tekla upp till scoutstugan på åsen,
för att reka inför kvällens uppdrag.


Efter det stannade jag till och pratade en stund med min nyfunna vän Sanna .
Körde till Åstorp där Dana och F15 spelade match mot Bjäre.

Åstorp vann med 2-0 ! Mycket bra jobbat alla tjejer!
"Hem" till gymmet och putsade fönster och "försökte" julpynta,
hann inte klart bara. Hem igen för att äta lite middag och efter det körde
Dana och jag tillbaka till Åstorp för att handla lite mat, julpynt och
hårfärg till Dana.
Hem igen och släppte av Dana för att duscha och jag fortsatte för att pynta
vidare på gymmet, och för att förbereda kvällen gig.
Snabbt hem och satte i färg i Danas hår medan jag duschade.
Blev påmind om att kvällens fest hade tema...    60- 70 tal...
Tur att jag har kvar mammas gamla klänningar som maskeradkläder !
Försökte tuppera mitt hår till nån form av 60-tals frisyr - det gick jättedåligt!
Christer var hos Inger och Johan på "förfest".
Jag körde dit och sedan vidare till Folkets hus.
Var där och hälsade på "alla" innan jag körde upp på åsen för att poia för scouterna.
För kallt (- 6 grader) för den lille spelaren, men jag kan det utan musik så
det blev poi med extra +, fast utan musik. Scouterna var nöjda  och :
-"det var coolt" .

håller på att slockna
Tillbaka till festen...

Christer hade tyvärr inga kläder som passa till temat - men var snygg ändå!

Söta JulliJullan som jag delade rum med i två veckor på Rhodos -89,
då var vi fyra tjejer som hade tokroligt och jag har knappt sett henne sen dess !

födelsedagskungarna...

Sandra höll ett mycket fint tal till sin pappa, ett sånt som man faktiskt
önskar att få av sina barn när man fyller 50 ! Jättebra Sandra!

Kenneth med båda sina fina töser

En bra och trevlig fest med King Coole som band, önskade att jag hade
fått dansa lite mer, men jag gjorde bort mej när jag fick skrattanfall
och sågade Christers dans med mej, funkar oftast riktigt bra, men den
sista dansen vi dansade igår gick inte så bra... (han är fortfarande lite sur)

Johan Nilsson fyllde oxå år igår men han blev inte så mycket firad...

Full rulle hela dagen med mycket roligt, men vad jag önskade att de
"lediga" dagarna var lite längre eller gick lite saktare....

Puss och Kram  L8

Kommentera här: