1

Ny torktumlare!!!




fick min nya torktumlare igår, äntligen!
Så skönt att slippa frakta hem blöta massagehanddukar för att torktumla
dem och sedan frakta tillbaka dem igen!
Killarna som levererade den skulle kommit med den mellan 9 och 15
och ringt 30 min innan, men de kom 15.35 och som "ursäkt" så bar de
in den nya hela vägen till städrummet!

Hade den del massager och sedan var det dags för kvällens pass:
Cirkelträning med lite extra utmaningar...

Evas helt underbara pushups, en utmaning ! Vilken söt stil!!!

Fler utmaningar...

 Jag utmanade Emma "Cirkeln runt"!

Maria utmanade oss alla!
Ett roligt pass många skratt som vanligt.

Sist hade vi ett Jamda pass

En liten nätt skara, men vi fick plats att "köra stort",
så det blev bra för oss som var där!

Tack för trasan Linda, tre omgångar med den så snart kan man se
sej själv i speglarna!

Hemma satt fyra killar med vars en dator och fyra tjejer med vars en
dator igång och Lucas hade lämnat sin dator igång, därför blev
mitt blogg inlägg i går kväll kort.
Åt makaroner och kyckling till kvällsmat själv, för Christer hade gått
och lagt sej när jag kom hem. Toktrött!

Somnade och hörde tack och lov inte tjejerna som höll sej vakna tilll 02.30.

Återkommer i morgon!  Tack och gonatt !  L8 

Kommentarer:

1 Evaj:

skriven

Tänk när man klarar det som Maria gör på bilden ;)

Idag Fredag kom straffet efter cirkelträningen i Onsdags. Ont i hela kroppen, men lite "glädje" att Emma och Lotta har det värre.

Tack för ett fint morgonpass, ,man får verkligen energi för att klara av dagen.

Ha en riktigt Trevlig Helg alla träningskompisar för det ska vi ha i Skavböke.

EvaJ

Kommentera här: