0

Företagslunch

Gick upp med min käre make vid 05.30.
Frukost och sedan 3km runda med Tekla på ca 35min,
inte mycket stannande för stackars Tekla.
Går man med matte går man snabbt!
Hem och väckte barnen, förhörde glosor och sedan gick
jag med Lucas till skolan.
Därifrån sprang jag långa Tomarpsrundan
inkl.ett varv i Prästamarken.
6km - 40 min , ok och väldigt skönt!
Duschade och sen till gymmet där den här tavlan finns och som jag är så glad för!!!

underbara kommentarer från tränande goa människor!

Masserade, dammsög och svabba gruppträningssalen,
sedan var det dags för företagslunch i Åstorp och

Tingvalla
Ett företag som gör mikrofoner "föreläste", kul att höra.

Måste få in detta- vet inte hur bra det är, men jag tycker att vi i Kvidinge
får hjälpas åt och hålla lite koll, förryktesvägen hörde jag att det hade
varit inbrott hos Petter och Jenny igår.
När det händer mycket skit "på gatorna" måste vi hjälpas åt,
så titta ut genom fönsterna extra mycket och håll utkick.


Nu har en liten bit av dagen gått och mycket återstår!

Njut av regnet det är mysigt inomhus...
Puss och kram  L8

Kommentera här: