0

innebandy och chokladfotboll...

har varit på familjen Henryssons schema denna dagen.
Lucas åkte med Linda-Marie Göransson till samlingen i Åstorp,
kl. 9 körde Dana och jag dit till sporthallen.
P10 mötte Båstad och vann med 13-1 !
Kul att titta på den även om
själva matchen inte var så spännande.

Med en väldigt nöjd Lucas körde jag tillbaka till Kvidinge och lämnade
honom direkt på IP där de spelade chokladfotboll.
Rasmus var redan där och spelade, jag hann ta en kopp kaffe hemma
med mannen i mitt liv! Innan vi körde till Åstorp igen för att se
en match som däremot var spännande

Dana kämpade på bra
F15 mötte Hofterup och förlorade med 3-2, orättvist för våra tjejer hade
det mesta spelet och många skott på mål de två sista perioderna.
Hofterup sköt några gånger men de lyckades få in bollarna då...
Spännande var det i alla fall. De är duktiga och de är verkligen så
mycket roligare att titta på innebandy än fotboll.

Stack bort till gymmet för att måla...

och ungefär så här blev det!
Christer är på fest med jobbet , han stack vid fem tror jag .
Klockan sex körde jag hem för att steka pannkakor och nu ska jag
sätta mej framför tv:n för att titta på "Dansbandskampen" och rösta på
Linus och grabbarna i Willez.

Ha en go lördagskväll och glöm inte att rösta!

Ha de   L8

Kommentera här: