0

Lördagsförmiddagen

Gick upp tidigt för att massera.
Två massager, en visning och alla
tagarna uppdaterade . Halv tolv var jag klar och
körde hem. Plockade upp Tekla och(!) körde till IP.
P15 hade hemmamatch förlorade tyvärr med 3-4,
Rasmus gjorde mål men ingen målgest, de borde vunnit
för de ägde planen hela tiden jag såg på men i början
fick andra laget in fyra mål.
Efter matchen bytade jag bil med Christer lämnade Tekla hemma,
fick med mej Jonna och Dana.Först snabbt till Klippan för köpa mer färg

 

Sedan fortsatte vi till "Toysrus"



De e inte så lätt alltid att slå in paketer...
Försökte få till en snabb runda på Väla oxå, det var väldigt mycket folk
så det gick alls så snabbt som jag ville.
Fast vi fick köpt mössa och vantar till Dana, långkalsonger till Ralle
och kläder till Lucas och lite annat.
Inom Maxi, köpte energidrycker ocg bananer till gymmet och
lite mat hem. Vår middag blev en kokt korv och en bulle som vi åt i bilen...
Hemma igen så fyllde vi på, på gymmet och planterade blommor i
krukor hemma.   

tycker Ljung är en trevlig växt, de som jag köpt i år med både lila och
vita tillsammans ,tycker jag är extra trevliga.
 
Ha de gott  Kram L8

Kommentera här: