0

Magiskt

Körde bort till gymmet och höll ett trevligt
Afrikanskt pass - ja precis så var det - trevligt!
Vi både svettades och skrattade - Me like!
Sedan fortsatte jag till Klippan och ännu ett trevligt
pass om nu ett combat-pass kan vara trevligt...
Det kändes trevligt och lagom, blir bättre på måndag.

Jag bara måste visa, hoppas ingen blir sur eller arg för att jag visar det...
Men så här skrev jag på "fejjan" igår kväll efter passen ,
mådde så otroligt bra och var så enormt glad! :

Lotta Henrysson Är så glad och tacksam att kunna få jobba med det som jag tycker är roligast
och som man (alla) mår så bra av! Tack för det, alla ni som kommer och tränar!

för 23 timmar sedan   Endast vänner · · ·
    •  
      Nathalie Fredriksson TACK själv! sketakul ju:)
      för 23 timmar sedan ·  · 1 personLaddar ...
    •  
      Mia Svorono Tack själv goaste Lotta.... : )
      för 23 timmar sedan ·
    •  
      Sara Sjöberg Tack själv =)
      för 22 timmar sedan ·
    •  
      Linda Helgesson Det är du som inspirerar oss, TACK!!
      för 14 timmar sedan ·  · 1 personLaddar ...
    •  
      Rikard Rille Ljungkvist Gymmet è det bästa som har hänt kvidinge på 100 år=)
      Så tack själv......
      för 11 timmar sedan ·  · 2 personerLaddar ...
    •  
      Fredrik Linell håller med rille =)
      för 6 timmar sedan ·
    •  
      Eva Johansson Ja kan man tänka sej att vi fortsätter att komma dit fast det är så J...a jobbigt, det är tack vare att du peppar oss hela tiden med glada och tuffa tillrop ! Och sen har vi ju så himla kul med under tiden när vi tränar ! Bra jobbat Lotta !!!! Du har snart fått hela Kvidinge att ta hand om sin kropp lite bättre ! Hoppas verkigen att det går bra för dej så du kan hålla på med ditt Gym i många år för det är du värd ! Kramar från din granne.
      för 6 timmar sedan ·  · 1 personMia Svorono gillar detta.
    •  
      Jill Åse Camper Det är vi tacksamma för!!
      för 3 timmar sedan ·

      Och vet ni vad : Efter detta mådde jag ännu bättre och var
      om möjligt ännu gladare! Helt underbart , vilka goa människor
      det finns i Kvidinge,
      men omnejd!

      Ja, efter combat-passet så hoppade jag i plurret,
      evigheter sedan jag simmade sist.

      så enormt skönt!

      750 meter blev det
      Efter det satte jag mej i bastun tillsammans med Andrea.
      Det var oxå längesedan, och hur gott som helst att svettas så mycket
      (ha ha) utan att hoppa omkring en massa!

      Svett, skrubb och inpackning - lyxigt värre!
      Tack Andrea!
      Sedan körde jag hem till Kvidinge, och för att stänga gymmet.
      Solkund stod och väntade på mej... mycket bra tajmat!
      När det var släckt och stängt så körde jag hem och gick en
      runda med Tekla.
      Väldigt väldigt redo för sängen nu!
      Klockan ringer ju 04 i morgon bitti...

      Tack och gonatt, var rädda om er! 
      (ikväll behöver vi ingen marshall, tror månen lyser upp bar ändå!) 

      L8

Kommentera här: