0

Ny arbetsplats

 ser ut så här

hade åtta massager här under förmiddagen
Lunchade med min käre make på Mölletofta, ok ärtsoppa!
Hämtade Tekla och tog en skogrunda med henne.



Jag har mest träningsvärk i magen idag, lite i rumpan oxå...



Ljuvligt i skogen idag!
Micke från Låshuset och tog tag i låsmekanismen igen, kanske bättre
-vi får se. Dålig reklam för mitt företag, tråkigt för egen del och för kunders del,
när det strular hela tiden. Tar väldigt mycket energi av mej, och den BEHÖVER
jag verkligen till annat än sånt ! Tränade in combat för kvällen tror
inte hjärnan fungerade för inget satte sej, visade det sej.
Flera deltagare som var uppskrivna på Afrikanska dansen bara uteblev...
blir lite trött på sånt.
Fick iofs en mysig pratstund med Camilla och Sara - då blir man glad!!
Har haft sönder fler saker idag bara genom att ta i dem!
Sedan avslutade jag dagen med ett dåligt combat-pass för
de koregrafier som inte hunnit sätta sej i mitt muskelminne försvann under passet,
helt väck !! Till slut slog cd-skivan till och hoppade över slutet på sista låten...

Behöver jag lägga till att jag har haft bättre dagar??

Men i morgon är en ny dag som börjar tidigt med Slowmotion,
och de dagarna kan inte gå fel!!

Sov gott så kanske vi ses i skuggan!  

puss och kram L8

Kommentera här: