0

Puma-rea!

Kom i säng vid två tiden, efter att ha hämtat Christer
med arbetskollegor i Eket.
Klockan 06.30 ringde klockan igen, dags att väcka Dana
för att "ge henne sin födelsedagspresent" !
Jippi! Äntligen - igen!
Körde till Helsingborg och puma-rean.

Hade tur och kom dit samtidigt som Carina och Elin Martinsson,
och hade trevligt sällskap de 45 minuterna vi stod i kön.

Jag har lyckats vara där fredag och lördagar de andra gångerna och
jag märkte skillnaden på hur utgallrat det var - fast fynda gör man
ju alltid ändå!


Efter två timmars letande och slitande så lämnade Dana och jag lokalerna...

en del blev det ändå... ha ha ölen var med hemifrån man kan inte köpa sånt där!
... för att köra till Väla och fika.

PäronMer,kanelbulle,Vanilla latte och scones
Hittade en mössa och så BEHÖVDE jag verkligen nya örhängen...
Då passar det bra när de kostar 20 kr/par!


Alla blev nöjda och glada!
Vi använder mycket sportkläder, benskydd, skor, väskor, tröjor,
fotbollar och underställ hela familjen, så vi sparar en massa pengar .

nya coola till mamma!

ny jacka och mössa oxå!
När julafton var över, tog Dana och jag oss till IP där damerna spelade
kvalmatch.

tyvärr förlorade de med 6-5
Fast jag fick chansen till lite extra ljusterapi i solen utan solglasögon.
Dana och stor del av KIF åkte med en buss till Göteborg och till
Bingolotto-studion, där de ska vara med under sändning ! Kul för dem!

Rasmus tog bussen till Helsingborg i stället för att träna parkour med grabbarna.
Lucas cyklar,Christer fixar med sina djur och nu kan jag inte skjuta på det
längre utan nu tar jag tag i min jädra bokföring!

Ha det gott och glöm inte titta på Bingolotto i kväll.


 puss puss   L8

Kommentera här: