0

TACK !

För ett härligt pass!
Idag har jag ätit upp en massa paddor!
Jobbiga brev har skickats, telefonsamtal
avklarade, dammsugit och torkat golvet i
gruppträningssalen, vattnat blommorna
en massa småplock. SÅ jädra skönt när de är avklarat!

Dagen avslutades med ett sjuhelsikes pass i källaren.
20 stycken heltokiga, svettiga och helt underbara tjejer
som hoppar, kickar, tjoar och trängs !
Tack alla ni ! Jag får en sån energi innan, under och
efter passet att det spritter i hela mej !

Tänkte jag skulle hitta en bild att lägga in på hur jag vill att min kropp
ska se ut . Ha ha, hittade ingen som matcha mina mål...

så tok-äckligt! Kan inte vara lätt att hitta kläder som passar...
Ja ja vi får väl se när jag är klar och nöjd, lägger upp en bild på mej
själv då kanske. Jag vill ju se ut som mej själv, men som lite mindre.
Vi har pratat en om kroppar och mål i dag. Och vi/jag bestämde
att när en viss persons mål är uppfyllda inom fyra år så ska vi fira det med en
hejdundrande fest i källaren på gymmet. Fast det är öppet så om ni har
drömmar och mål med era egna kroppar, så häng på - ju fler desto
större fest - vet ja!!

Efter passet var det 19 stycken som hade varit och tränat där uppe
på gymmet under dagen. Alltså kan man säga att jag har bidragit till
att 39 människor har tränat bara idag - för mej är det LYCKA!
Fantastiskt roligt!

Sen ska vi försöka få ihop lag till de fyra loppen som jag tänker anmäla
mej och de som vill hänga på till. Bra att förbereda sej redan nu!
Vårruset och Änglamilen till våren och iForm och Lergöksloppet.
Hörde att en halvmara var på gång i Klippan -kan vara ett bra mål för
de som redan springer!

Min mat efter ett pass: 2 knäcke med kaviar, grönt te utan allt! fyra-fem
vitlöksklyftor och inlagd ingefära.

Dags att krypa ner och sällskapa min redan sovande make.

Ha de gott och sköt om er!  L8

Kommentera här: