1

Att vissa orkar...

Nettan - TACK och bra kämpat!
Eva - Ja, jag har förstått att du bl.a har korta vadmuskler...
men det är inget vi inte kan ändra på!!
Lisa Franke - Va kul, tack! Du är mycket välkommen
och det kostar 60 kronor för engångspass - men
ett gratis prova-på-pass.

Jaha, nu är det tyvärr så att någon, har anmält mej till
kommunen för att jag inte ansökt om bygglov i tid.
De som inte kan räkna ut vem som anmält mej
med ..... och en krita, så berättar jag gärna nästa gång vi ses.
Bygglovshandlingarna är på gång så det blir nog inga större
problem, ev bara dyrare...
Ja allt kan ju inte flyta på man måste ha sina prövningar oxå,
ser det som en lärdom.

Tidigt morgonpass ja, fyra småtrötta tjejer smög in,
men som kom ut ur salen så mycket piggare !
Tycker det är så skönt att få sträcka ut ordentligt även
om det gör ont i hela kroppen inkl huvudet, när klockan ringer 04.
Hem och väckte barnen(Christer hade redan kört till sitt jobb),
åt frukost och körde ner i gropen för att ge sex st. massager.

12 min på spikmattan innan jag och Tekla tog rundan runt MaglabyKärr.

Kontakt med kommunen än en gång ang. ritningar på gymhuset
(krävs till bygglovet visst), men som vanligt var personen
jag tydligen sökte inte på plats just nu men om du ringer
på måndag så är han tillbaks...

Lås-anordningen på  gymmet ska fungera nu om jag bara kodar om
alla tag-brickorna i datorn, och jag är på väg dit att göra det nu.
Så om ni läser detta och ni vet att ni ska dit i eftermiddag/kväll skicka ett sms,
så kodar jag om era före! - Bra va?!

Ha en skön fredageftermiddag, så hörs vi  !
puss och kram   L8

Kommentarer:

1 Evaj:

skriven

Menar du att jag har korta ben Lotta ;)

Tänk vad folk i denna byn är avundsjuka, ha ha inte så svårt att lista ut vem det är som ringt kommunen.

Kram Eva J

Kommentera här: