0

Att träna

Efter rundan i skogen så stack jag till gymmet för att massera
kllarna jag hade hand om för snart två år sedan. Kul att träffa dem
så här lite grann, och på ett sätt som de tycker om!
Kul att se hur de växt, fast vissa hade växt alldeles för mycket
och det var inte så kul...
  
Hur känner du dej idag...???
Slängde i mej två bananer, under tiden som jag förberedde inför passet.
Många på passet och många som tränat där uppe och de e så jädra roligt,
jag menar att folk verkligen kommer och tränar !
Jag har varit med så pass många år nu att jag vet att vissa människor
köper ett träningskort för att stilla det dåliga samvetet,
men sen kommer de inte mycket längre...
Och jag tycker det är jättekul om folk kommer för det sociala,
för det är en stor del av tränandet och
hela anläggningen vill/hoppas/tror och önskar jag !

Efter passet, passade jag på att sola en liten runda. Tycker det är
gudaskönt att lägga sej i ljuset och värmen. Jag somnar alltid -
så avslappnad blir jag på mindre än tolv minuter!
Men jag är och tycker man ska vara försiktig och inte sola för ofta.
Allt med måtta som vanligt!

Städade undan i styrkesalen och körde hem med blöta handdukar.
Gick kvällsrundan med Tekla. Det var bara Dana som var uppe, de tre
killarna hade redan gått och lagt sej!

Njut av hösten !

Ha de gott och var rädda om er !

Puss och Kram  L8

Kommentera här: