0

Skogs-&träningsrunda

Frukost hemma och sedan körde jag till gropen och hade 6 masager.
Hem och hämta Tekla och tillsammans tog vi skogsrundan.

När vi kom fram med bilen var det tomt på p-platsen -
jätteskönt då kan Tekla springa lös !

ser ni hjortarna mitt i bilden?
Det gjorde hon och hon hade väldigt roligt med hjortarna.
Den sista hon jagade, sprang runt
mej i en stor cirkel, det såg rätt så avslappnat ut - den sprang
inte för sitt liv och Tekla tog det rätt så lungt efter så det var mest lek 
och när jag kallade kom Tekla springandes direkt .
Skönt att veta att hon inte "förstör" dem. 

När vi gått runt så satt där en skylt på grinden:
 
skönt att den satt i slutet och inte där jag började gå...  !!!!
Hem igen och lämnade av Teklis, körde till Åstorp och köpte vin,bubbel,
snaps och öl till kvällen, sedan vidare och handlade mat på MAXI.
"Slängde" av varorna hemma och försökte röja lite innan jag for till
gymmet för att massera. Syster Annika kom när jag var nästan klar
med massagen för en träningsrunda.

ser ni ! - sex stycken som tränar!

och en sjunde... med mej så var vi åtta sammanlagt -SÅ KUL!

Ha det gott!  L8

Kommentera här: