0

En tisdagskväll

Ja, inte hann jag dammsuga så mycket,
men varorna kom på plats !
Jag hann förbereda en del innan massagekunden kom.
Sen hade jag en väldigt ljudlig (alltså, lät en massa ljud hela tiden) 
massagekund och efter det en som flatulensa så jag fick vifta med
en handduk för att "få luft" - två gånger!!! 
Efter det kom Britt-Marie och Per för att sätta upp draperier till mej.
ett i "köket" - mycket bra!

ett för att dölja pizzaugnarna...
TACK snälla Britt-Marie och Per - det blev jättebra , precis som jag hade tänkt mej!
Hann dammsuga över gruppträningssalen, innan jag körde hem för att
äta god kvällsmat som Christer hade gjort: kyckling,potatis,brysselkål, brunsås.
Tillbaka för passet

ser ni? speglar och en liten, lös och livsfarlig -men dock -en scen!
Dessutom(och bästa av allt!) en hel uppsättning med taggade"skumbox-deltagare" !
Tack en för ett härligt pass alla ni, när skivorna är på plats(på scenen) 
ska jag inte hoppa upp och ner så mycket...

Efter passet satte jag ihop en ny tvättkorg/pall(glömde fota),
fixa plocka och greja på gymmet och sedan gick jag hem och hämtade
Tekla och gick en runda med henna ,natta barn, te,knäcke och vitlök.
Sen sitter man här igen...


Önskar er alla en god natt efter en härlig dag med underbart höstväder!!!

puss och kram  L8

Kommentera här: