0

- grader

I morse bestämde vi att jag skulle köra och skjutsa Lucas till skolan.
När vi sena kom ut till bilen var den som en igloo, och omöjlig att skrapa.
Christer körde samtidigt och jag sa att vi måste tömma garaget så
jag kan köra in bilen igen - Det var längesedan jag tömde det, sa Christer.
-Det e ju bra då slipper jag skrapa fler morgnar...
Efter många om och men kom vi till både skola och jobb jag och Lucas.

Hade massager hela morgonen och förmiddagen,
hem och ut med Tekla. sedan till Åstorp och banken.
Vidare till shell, elgiganten, flowerteam, bauhaus,
och sist till Citygross (- inte ofta det händer
men idag lönade det sej...) puh!

Middag av rester är klart och nu ska jag packa upp på gymmet
och dammsuga så mycket jag hinner.

Tekla mår bättre, skönt för både henne och mej....

Ha en go eftermiddag och hoppas vi ses snart !

L8 

Kommentera här: