0

ett gym-pass

Fick till slut lite panik på mej själv, slängde in
dammsugaren och fönsterputs i bilen och körde till gymmet.
Dammsugade över allt och putsade (och skrapade med rakblad!!!)
speglarna, planterade ljung i lådorna, tvättade och hängde upp
träningskläder på tork
(känns skönt ändå att jag samlat på mej en del träningskläder
genom åren- de kommer väl till nytta nu!) 
Kändes lite bättre efter det och jag skulle ha en visning senare.
Hem och lämnade dammsugaren, fixade till mej så gott det gick.
Tillbaka till gymmet där jag skulle ha visning. såg jag sms:et
som berätta att visning inte blev av.... Denna dagen går inge bra så e de!
Det har gått i ett så jag dessutom glömt att fota.

Hem igen och fixade lite,
Christer kom hem från jobbet och tillsammans körde vi två
och handlade mat på OJ. Jag har aldrig tvivlat, men idag stod
det extra klart att Christer är far till Lucas.
Alla som har träffat Lucas vet att han är inte tyst - nånsin!!
På Oj var Christer precis likadan, pladdra på hela tiden och högt
och med "alla". Och gissa om det var folk där fredag kl 16??

Snabbhandling var det i alla fall, och snabbt hem igen, för Christer
och Dennis har träningsdate på fredagar(då oxå).
Så C, Dennis och Emma stack till gymmet, jag tog en runda med Tekla
och sedan Lucas i bilen och körde honom till Åstorp och innebandyträningen.
Tillbaka och joina de andra på gymmet. Kort tid med jag är rätt så nöjd
med min lilla runda.

uppv. 3 min löp på 12:an
3x20 triceps med repet ´40
3x15 leg.ext
3x15 leg.curl
3x15 ryggresning
3x20 crunches på boll
20 biceps med 5 hantel
10 axel rakt ut
10 axel över huvudet
2x20 i smithmaskinen - utan vikter...
10 kryssdrag ´40

in i bilen för att hämta Lucas som slutade sin träning 18.15
och inte 18.00 som jag fått för mej, så jag somnade i bilen en stund.
Hemma igen blev jag pigg och fick skrattat en del med Christer o
Dennis bl.a till detta
http://www.youtube.com/watch?v=TXPQY_VRP6M
 (ja så tårarna rann!)

Inget har fungerat väl idag och som avslutning hade
jag glömt bort att två skulle sola på kvällen...
Snabbt och lätt fixat - tack och lov!
 
Åt kvällsmat och slumra framför tvn,
sedan gick Lucas,Dana,Tekla och jag till gymmet för att hänga
upp mer kläder och släcka ner och låsa.

Tack för kommentarerna ! Tack Nettan, Va bra att du tyckte
det blev bra Annika (du oxå Eva !) blev rätt nöjd själv
med hjärtat och de sju rosorna.
 Heja träningsvärk!

Nu, nu är jag mer än lovligt trött!
Sov gott alla sköna och hoppas ni slipper alla spöken.

puss puss L8

Kommentera här: