0

Café Opera

Mitt i BodyJam-passet försvann Anden,
och vi "hittade" inte honom förrän han lämnat ett meddelande
på min mobil att han hade åkt hem till Skåne igen...
Tina och jag var då duschade och klara.
Åkte till T-centralen för att lämna våra väskor med svettiga kläder,
måla naglar och äta Sushi.

Sushi Yama på centralen -kan rekomenderas.Kanongott !

Så här snygg är Tina när svett och träningkläder är borta,
och smink och snygga kläder är på!

Så var vi/jag äntligen på Café Opera, vilket jag har velat tjugo år
men på alla möjliga vis och olika anledningar inte lyckats komma in på!
Nu var jag där och det ingick en räkwrap och ett(2)glas bubbel.

Vilka takkronor...vilket tak! Väldigt vackert!
Dan och Susan hälsade oss välkomna till CaféOpera och till buffalo...
tackade för dagen, och hade prisutdelning för vinnarna av "pumpbattle".
Dj Samway spelade kanonmusik hela tiden. Sedan hälsade han Ola välkommen!

Det syns inte så bra, men på scen står Ola och sjunger för oss -LesMillsare.
Efteråt så kom en grupp från Skåne som DANSADE,rapade och underhöll
oss en stund.SKITDUKTIGA!
Oturligt nog så hade Tina huvudvärk och ont/trött i kroppen så hon ville hem igen.
Med tanke på hur trött jag egentligen var så var det mycket bra!
De som känner mej vet att jag mycket väl hade kunnat hålla på till fem på morgonen
- lätt, med bra musik. Och kanske ångrat mej idag...
Fast jag ska ju vara äldre och klokare nu så  jag måste tänka på morgondagen,
och då är det tennismatch...
Vi var i säng vid halv ett, väldigt trötta och väldigt nöjda!

L8

Kommentera här: