2

En bra dag!

Var på plats för massage klockan sju - den uteblev...
Fick en del gjort innan nästa massagekund kom. Var en hel del och
tränade i styrkesalen under dagen. Fick hjälp att röja - vilket jag är
väldigt tacksam för, hinner inte alls så mycket som jag skulle önska.
Men det kommer en massa folk som vill träna och jag vill mycket
hellre ta hand om dem än städa...
Snabb-lunch, och även idag gick Ralle långrunda med Tekla , hans
arbetstider på matöppet var 9-13 även idag...
Tillbaka massager,visningar och städning om vartannat under eftermiddagen.
Fick ett inte så roligt besked under dagen, men får jag skriva om senare,
när jag vet lite mer om det. 

flitigt tränande !

söt publik!

de flesta av deltagarna på skumbox-passet,verkligen ett toppengäng !

vissa ville ha lite mer i armarna efteråt... sexbomb sexbomb...

älskade mannen målade i källaren

blivande solarium-rum

En fortsatt trevlig kväll och en god natt !

Puss, puss  L8

Kommentarer:

1 Peter:

skriven

Jäklar va grannt det börjar bli.. Snart är det värt att åka till Kvidinge bara för att träna.. :)

2 L8:

skriven

Peter, du är välkommen ner utan att behöva träna!!

Kommentera här: