0

Kort inlägg

Grymt trött nu....
Fick ta i för att komma upp i morse, körde till Kågeröd
för att massera (6st), sedan till Klippan för en del ärenden.
Skulle köpa dammsugare, hon ville bara sälja en för
25000 kr, vilket jag tyckte var liiite för mycket just nu...
det var den, hon tyckte inte att jag skulle ha någon annan typ,
gick därifrån utan och kommer köpa en någon annanstans...

sensommarbild från Stackarp
Hem och åt lufta Tekla och sen till gymmet.
Massage,visningar och övade Afro med syster Annika.
 Höll ett Afro-pass nio deltagare(tror jag)
och två-tre i publiken...
Mitt stora fina och fantastiskt bra rymdskepp, ber att få tacka för sej,
efter att underhållit oss i tio år nu vill inte min spelare mer än ibland.
Ska ju ändå ha en ordentlig spelare därnere till passen,så det är väl
dags för det att lämna in...
I vilket fall och trots missöden så tyckte jag att det var jättekul med passet!

Efteråt körde jag till Klippan(var hemma och bytade kläder innan),
för att hålla combat-pass. 19 deltagare - kul!

Hem direkt efteråt för att duscha,gå ut med Tekla ,låsa ner gymmet,
äta, gå igenom passet till i morgon bitti kl.05, skriva och NU måste jag i säng!

Tack för ännu en bra dag!

puss puss  L8

Kommentera här: