0

Massage

Den mesta tiden idag har jag masserat, från 08 i morse till 18.30 i kväll.
Tack vare en snäll svärmor fick jag i mej middag idag,
en jättegod kött-och rotfruktssoppa.
Sedan hämtade jag Lucas och körde till Åstorp och till tandläkaren.
Lämnade honom på skolan igen och fortsatte att massera.


Klockan 19.30 var det dags för skumbox-pass, lite mer förvirrat i början
(fel skiva i, och det tog ett tag för mej att fatta felet...), men sedan flöt det på.
Jag älskar verkligen fulla pass! Det blir en sån energi när alla står trångt,
svettas i samma takt (direkt, då alltså!) och vågar bjuda på tjoande och sång.
Love it!
Jag blir så taggad att jag lätt skulle kunna hålla på en timme till...
en idé .... ett maraton med skumbox... hade varit nåt va???

En full dag på många sätt , precis som jag vill ha det!!
Tack och gonatt nu måste jag smyga ner till min käre sovande man.

L8

Kommentera här: