0

Motionsmorgon

Christer gick upp innan mej(!), och stack för att
öppna upp gymmet och för att träna lite själv.
När jag kom upp fastnade jag i tvättstugan...

mycket rodd blev det
När barnen gett sej av till skolan och Christer till jobbet,
så stack jag och Tekla till skogen. 6,5 km blev det utan tuggummi och
musik men med en Tekla som ville göra mycket annat och som tyckte
att matte var alldeles för långsam ... Men hon hängde snällt med till slut.
Lärde mej något nytt idag: om jag "lider" av svetten dvs om det
rinner för mycket i ansiktet - då springer jag för sakta!!!
I vilket fall är jag nöjd, det var skönt och jag stretcha efteråt!

En liten tur i tvättstugan och nu ska jag fixa på gymmet.

Ha en skön dag alla , hoppas på fulla pass i kväll oxå...

Puss och Kram  L8

Kommentera här: