0

Super Saturday

På Globen, Hovet och Anexet.
Vi träffade Andreas, som hade tagit nattåget upp, och var där i tid...

Påkostat allt (men vi betalar en hel del för det oxå)

Tina och Anden redo för dagens första passs

Goodiebag och stretchmatta från Gainomax

Började dagen mjuk med BodyBalance med Jackie Mills i spetsen
   
Invigningstal av JesperM, "Maorier" på scen,  bl.a Dan Cohen och Oscar Nilsson

sen körde vi ett Step-pass (inte min favoritträningsform)
 
Stepinstruktörer med deltagare       Dagens lunch: kyckling,ris och hummus

Toppinstruktörerna i Baltikum och Norden, hade en egen liten show för oss
som PernillaB hade satt ihop(hon har redan varit med på bloggen)

De är ju duktiga och det är därför de är toppinstruktörer

jag står mitt i röran - ser ni mej...?

BodyAttack - förstår ni vilken energi det blir på ett sådant pass -skitroligt!

min gren: BodyCombat! Dan Cohen som sätter ihop programmen
tillsammans med sin fru  -häftigt att se honom live.
Här är han på scen med PernillaB och en danska.

in action

Scenen
Passet efter detta var BodyJam (oxå min gren) med dans.
Då var det ingen som ville fota, för man måste vara med hela tiden och väldigt alert.
Älskar Jam och att dansa! Sista passet för dagen för min del, var Combat utbildning.
Lyckades få i mej Kesos nya mellanmål -väldigt gott och ett mycket bättre alternativ
än Risifrutti som tyvärr är mest socker. Man måste ju fylla på med näring oxå.
Det är så häftigt att vara med på sånt här.
ca 1700 deltagare - bara instruktörer. Man får så mycket inspiration,
energi och glädje av att vara med, stort leende på läpparna hela dagen!
Dessutom får man en grym träningsvärk dagen efter!
Så i september varje år ordnar LesMills SuperSaturday i Stockholm, och jag
hoppas jag kommer att få vara med på många fler!

Kommer mer, men då från Partyt!

Ha det bra så hörs vi!
L8





Kommentera här: