0

Tidiga mornar

Nu för tiden är det verkligen sena kvällar och tidiga mornar,
men det kommer att ändras efter hand tack och lov
för det känns tufft kl. 05 när klockan ringer om jag la mej vid 23.30 kvällen innan...
Vilket sker varje dag nu!
Fick frågan igår vad jag äter på en dag, vilket är väldigt olika !
Ibland (just nu!)skäms jag över hur dåligt jag äter, men oftast är jag noga
med det för att orka med mej själv och tempot jag håller varje dag.
En vanlig frukost ser ut så här:

Leverpastejsmörgås med gurka, honungsmacka grovt bröd såklart,
lite proviva att skölja ner magnesium och omega-3 med, Aloe vera juice
och en latte. Det klarar jag mej bra på tills fm-fika, vilket brukar vara
en rå morot!

Hoppas ni äter ordentliga frukostar oxå, för de är viktiga !
Önskar alla en bra dag!  L8

Kommentera här: