0

skogstur,P10-match

Efter de fem massagerna i gropen, så körde jag hem för att vila i
25 minuter, på...

spikmattan, med ögonmask, filt och timer
Direkt upp och ut i skogen med Tekla, härliga hösten är på väg med
de vackra färgerna,svampen -givetvis! och  frisk klar luft.

körde lite uppletande med med Tekla i skogen,
jag tyckte att hon var sådär, men själv verkade hon rätt nöjd!

När vi gått runt så körde jag hem lämna Tekla och hämtade rena och
torktumlade massagehanddukar till gymmet.
Fixade lite där och satte mej med tagsen, men det blev inte (med glädje)
mycket gjort för det kom nya tränande hela tiden (stor glädje !)
Sedan var klocka kvart i fem och jag hade lovat att Lucas på fotbollsmatch.
Samling kl.17, körde till Ängelholm. Jag passade på att handla lite på Brännan
under omklädning och uppvärmning.
När jag till slut var på plats  så stod det redan 0-3 alltså Lucas hade
släppt in tre bollar(max sex-sju minuter sen).

Axel satte två mål! superduktig!!
De förlorade till slut med 7-3, inte så  bra men de kämpade väl hela gänget,
trots kallt och nästan storm ett tag.

Ha de gott !   L8

Kommentera här: