1

1 September

Tyvärr var jag inte under timmen på milen, men väl på!
01.00.27 var min tid.
Annika kom in på 55.17 och Anna på 55.22
- skitduktiga båda två!

Jaha, så öppnade jag gymmet igår...

Blommor från Aerosol Skandinavia (men inte från C!) TACK!
Funderar en del på  varför jag inte far runder
som jag brukar och nästan hyperventilerar,
utan tar allt med ro, en sak i taget och väldigt oplanerat !
Väldigt olikt mej!
Kan vara att jag inte känner mej helt ok i kroppen än,
kan vara att jag känner mej mycket trött eller
att en latmask har bitit sej fast...
Men ärligt talat så tror jag att jag vis av erfarenhet (låter bra i alla fall)
vet att allt ordnar sej,
jag kommer inte att bli hängd om inte allt skiner och är nymålat.
Blev rätt så "bränd" efter det andra gymmet då jag
verkligen försökte få det perfekt med de små medel jag hade, och så
fruksansvärt besviken när det inte fungerade med allt annat runt omkring.
Om jag kör på i 180 så tror jag inte att jag ens kommer i mål
utan tuppar av halvvägs.
Min dröm och mitt mål är ju att få detta att hålla så att jag kan
pensioneras där med anställda som håller passen!

Svärmor kom och testade hantlarna...

och hade med sej en fin nytto-korg... Tack snälla!

yngste medlemmen?
Malin,Mia-Maria,Jolina och Åsa kom och fikade en stund,
fick en fin blomma av Camper´s oxå -men den glömde jag fota. Tack gulliga!

På kvällen kom Christer, Annika och Mattias för att lägga golv i källaren.
Annika målade och duttade...
Jag hälsade folk välkomna på gymmet däruppe,målade och masserade.
    
Kvällsmat från "ludan"

Det kommer att bli så bra när det blir färdigt !
Tack snälla,snälla!!

Åh, vad jag hoppas,önskar och vill att det ska fungera!

Vi ses och så hörs vi !  L8

Kommentarer:

1 Eva:

skriven

Det blir Jättebra Lotta. Jag fattar inte var du får all din energi ifrån !

Kan man köpa träningskort nu ?

Kramar Eva

Kommentera här: