0

Fullmåne

Körde upp och hämtade Dana,Jonte och Viktor vid scoutstugan.

Underbart väder har de haft, och de har kelat med kossor,hjortar och vildsvin...

Hemma igen så lagade jag middag till mej själv:

Fransk omelett med skinka och soltorkade tomater,kokt broccoli,avokado
marinerade vitlöksklyftor och inlagd inefära. Alldeles för mycket...
Stack bort till gymmet där jag fick besök av Mr Fitness himself!
Jättekul för det var längesedan vi sågs sist!
Höll ett Afrikanskt pass - bättre musik än innan så det kändes bättre.
Sedan fortsatte jag till Klippan

Höll ett Combat-pass där med fyra "nya låtar" gick oxå bra - inte toppen
men bra och i nuläget är jag nöjd med det.
Låste in mina nycklar i kassan/kiosken, fick lite panik för personalen
hade slutat för dagen och jag var ensam kvar...
Utan nycklar kommer man varken fram eller tillbaka där. Ingen telefon,
inget personalrum - bara foajen !
Hörde musik från power i källaren, flera av personalstyrkan tränar där
nere så jag chansa, och mycket riktigt Martina var kvar och träna - tack och lov!

Fick mina nycklar, duschade och körde till Kvidinge, och hem.
Natta Dana och sedan körde jag till gymmet för att släcka ner.
Hem ,ta en runda med Tekla och sen är det sängen som gäller.
Vi ska ju upp tidigt i morgon bitti!!! Eller hur, ni kommer väl?

Tack för en bra dag !  Sov gott så ses vi i skuggan av marshallen!
L8




Kommentera här: