0

en söndag som alla andra...

Tina och Lars pool - kommer att bli så snyggt när det blir klart!

lite för kallt att bada idag...
Per har gjutit ett z-bord till dem - skitcoolt!

häftigt och ovanligt!
Vid tolv körde vi neråt, flöt på bra fram till Jönköping där Christer hade stämt träff...


på en mack för att sälja pinnar från bakluckan... låter det vara där...
Jag körde ner resten, och enligt ungarna körde jag in fyra minuter !
Hemma så stack Rasmus till Helsingborg för att träna parkour med vännerna.
Christer stack till Allarp för att hämta hem Tekla till oss, Lucas tog sin
älskade cykel(Danas),och stack ut med sina vänner.
Dana och jag hade styrka i källaren(på gymmet) för 12-16-åringar.
Var inte så många men de som var där kämpade på bra med boxning,
situps,chins och push-ups!

Direkt efter stack Dana och jag till Ikea för att handla till gymmet.
Lådor,blommor,ljusstakar,ljus, tvättkorg och lite annat.
Tyckte att det mest var rörigt där med hissar och olika avdelningar och våningar,
förmodligen en vanesak som med allting annat.

Dana tyckte  först att var jag rolig när jag gick och pratade med mej själv,
sedan tröttnade hon och kröp in bland hyllorna...

"Snabbt" (skulle det blivit om inte scanner-kassan var stängd!) inom MAXI
för lite mjölk och annat .

Christer hade gjort god kvällsmat med stekt kyckling och ugns-rotfrukter.
Ska bort för att tömma bilen från Ikea-saker och släcka ner gymmet sedan
kryper jag ner till min käre man.

Får vänta på Rasmus oxå som nog inte kommer hem på ett tag...

Tack för en bra helg , god natt!  L8

Kommentera här: