0

Duktiga barn

Började lite senare i Eket för flera var på väg upp till Sälen för skidåkning.
Vilket var bra för då hann jag tejpa Danas knä innan skolan.
Hade sex stycken massager innan jag hade en långlunch med söta
syster Annika på Woodlands - Tack för maten, Christer!
De har precis varit nere i Österrike och åkt skidor - men missat
Hinter Hag Alm!!!! Hoppas kunna ändra på det nästa år...
 
Är man i Saalbach MÅSTE man på After skii som heter duga...
Den after skiin har varit bäst alla år vi varit där utom sista gången
för då blev vi utslängda!!! Kan vi tacka Mr C för!

Bestämde att Annika skulle följa med i skogen för att rasta Tekla.
Tekla var inte så bra på att uppföra sej av olika anledningar, men
annars var det skönt i skogen!

Hem sa hej till barnen och sedan vidare till gymmet för massager.
Dubbelpass på kvällen igen, Jam så svetten stänkte, nu är snart
hela passet "igenomgått" så vi kan köra fullt ut hela timmen.
Efter det var det Boxning Ja, liiite svett på det passet oxå!
Alla kämpar som bara den -härligt att se och känna.
Träningsvärk utlovas !
Fixa till innan jag körde hem till mina fantastikt duktiga barn.

Rasmus och Dana hade gjort kvällsmat till oss(de hade redan ätit),
tvingat Lucas i säng (skällde på mej för jag misslyckats så med
HANS uppfostran!!!) diskat och fixat med en massa extra.
-Tack mina underbart goa ungar!

Jag åt och höll på att somna så fina Rasmus tog ut Tekla på kvällsrundan.

Ja, jag har kommit till den åldern så jag börjar bli äldre...
Eller hur var det nu, Nettan?
I vilket fall betyder det att barnen börjar bli stora och duktiga.

Tack för en härlig dag!!
Kram  L8

Kommentera här: