0

Funderingar

Inte jättetidig morgon men nästan, i Eket.
"Hittade" en ny tatuering

mycket snygg tycker jag och den sitter snyggt på axeln.

Jag funderar väldigt mycker nu för tiden, har inte hunnit det precis
under det året som gått, men nu tar jag mej tid och framför allt behöver
jag det. Snacka om att livet är en berg- och dalbana !
Insikten igår gör allt mycket lättare men nu måste jag ta sats igen
för nästa äventyr. (Som någon sa till mej...) jag står i en rondell men
ser inte vägarna ut än - inte konstigt jag är snurrig då!!

Men när barnen säger saker som
 -Du är aldrig hemma längre (det är jag inte heller på kvällarna) 
- Kan vi inte bli som en vanlig familj igen ?
-Kan du inte skriva upp schema på tavlan som förr och
hjälpa oss hålla koll på tiderna? 
-Det MÅSTE vara din tur att laga kvällsmat... var kväll i några veckor!

Känns det verkligen som jag inte är mycket till mamma, nu för tiden.
Och då vet alla som känner oss att de här barnen är inte bortskämda med
en mamma som passar upp dem precis, så när de tycker på är det nog dags att
ändra något. haha! Stackars barn!

Ja något kommer att hända, vet inte vad bara!

Ha det gött och gå ut i friska luften!!    L8

Kommentera här: