0

TAM TAM

WHIIOOOUUUU!! Det här passade mej!
Såhär såg jag ut innan jag åkte....

orange puma-linne och baggy jeans från Lindex  
.... det gjorde jag inte när jag kom hem...
Christer körde oss till Åstorp där vi hämtade upp Misja och kramade
om hans söta fru Mia, innan vi fortsatte tiil Helsingborg och Knutpunkten.
Färjan över och tåget till Köpenhamn och Österport. Därifrån tog vi taxi till
"Docken".

Ravefest/tam tam: jag visste att det skulle vara ca 7000 personer,
hög tecnomusik, flera dansgolv, unga människor och droger...
Vad jag inte visste var: vad jag skulle tycka om det, att det var två
stora dansgolv, att jag var bland de äldsta men inte äldst, att alltihop
var SUPERHÄFTIGT !

tältet i bakgrunden - KÄNN hur hela marken dunkar av musiken!!!
Ni som känner mej vet att jag älskar att dansa och är sällan "färdigdansad"
när vi lämnar stället annars, och att jag älskar att dansa till de flesta
sorters musik:
gammeldans, kasedans, hiphop, jazz, hårdrock, disco, latino,
ja t.o.m till 80-tals musik(ibland) ! En ny utmaning...
Det här var något annat, här var det en bas som kändes i HELA kroppen,
musik så hög att man knappt hörde sej själv tänka, och  det var fullt
ös hela tiden!

Visst var där droger men inget jag "led av", jag behövde inte
blanda mej med det  och det gjorde jag såklart inte iheller.
Själv blir jag ju "hög på musiken", vilket är rätt häftigt i sej.
Alla var trevliga mot varandra, så många tummen upp som jag fick av
yngre tjejer (inget jag brukar få ute precis), och så många unga, vältränade,
bruna killar med bar överkropp - det gjorde inte ont  ... 

Infected mushrooms - nya favoriter!!!

fler som tyckte det var bra!!!

Misja diggar!

TENKA
Vid 05.30 blev jag lite seg av musiken och funderade på om det var dags...
Men se, sen där ett nytt band med nytt liv och då kunde jag fortsätta
en stund till ! Fast bara till 06.15 sen kände vi båda oss rätt så nöjda -
 en dag i morgon oxå ...  ha ha ha!

Så här såg det ut ute då
Vid 06.30 traskade vi där ifrån och gick för att få tag i en taxi, lyckades efter
ett tag (där var ju fler än vi på väg hem då). Taxin tog oss till Österport.
Tåget till Helsingör med byte i Kokkedal. Färjan över sundet igen och
sedan skulle vi tagit tåget "hem" till Åstorp, men de tåget missade vi
så det fick bli en buss.
Snälla svärmor kom och hämtade mej i Åstorp.
SSSSÅÅÅÅÅ nöjd med natten!!!
Tack Misja - säg till när det är dags nästa gång! 

Puss och Kram  L8

Kommentera här: