1

småkickar

Nä det verkar inte vara något aprilskämt Christer har
blivit av med sin bil i en krock med plogbil.
Han var inte med själv i bilen, och de som var i
den verkar ha klarat sej ok.

Jag körde och gjorde lite ärenden innan jag tog
ut Tekla i skogen - Annika, idag fick hon tillräckligt med
uppmärksamhet...

ja, inte hela tiden...
Jobbade lite vid datorn innan killarna kom hem från skolan.
Sedan körde jag och Rasmus till Klippan och handlade på storköpet.
Han börjar bli stor min stora kille, börjar ta ansvar, hjälpa till frivilligt
och komma med "vuxenförslag".
Ja, jag njuter!
Efter vi handlat plockade vi in tillsammans och sedan åt jag min middag!

Sushi!
Tyvärr var den rätt torr och tråkig.
Bort till gymmet för att ge massage och sedan var det dags för tredje
kvällen i rad för ett dubbelpass!
Combat med ett fantastiskt gäng som skriker, svettas och ler nästan hela tiden!
Och guud va kul att ha dej tillbaka, Mia!
Va kul med fler nya igen! Innan svetten hunnit torka var det dags för nästa pass
Afrikanskt! Med ett annat härligt gäng tjejer, svettades en del här oxå!
Jag lovar att det känns härligt i kroppen efter tre dagars dubbelpass!!
När jag kom hem hade barnen gjort kyckling, pommes och sallad!
Åt och njöt! Dana,Rasmus och Jonna gick hem till Rosanna, så Lucas,Tekla
och jag är ensamma ikväll - vet inte ens om det har hänt nån gång innan!
NU: diska, dammsuga, duscha, gå med Tekla och stänga gymmet sen döööör
jag i soffan eller direkt i sängen kanske!

Livet är häftigt och jag ser till att få små lyckokickar hela tiden, antingen
genom träningspassen eller söker upp annat .
Jag blir väldigt lätt uttråkad och för att inget dåligt ska komma av det,
så letar jag hela tiden och får kickar hela tiden.
Idag har jag fått flera av olika anledningar och det e så häftigt, man går som
i ett rus utan att behöva stoppa i sej dåligheter! Coolt!
Jag är hög på livet!!

Trött va?? svamlar mest!

Ha en goder fredags kväll!   Köss L8

Kommentarer:

1 Mia:

skriven

Helt fantastiskt att va tillbaka.. Har saknat allt och alla...

Skapa dig en superduper mysig helg..

Största kramen till dig min goa Lotta

Kommentera här: