1

Drottning Silvias barnsjukhus

 Vilken härlig dag jag har haft med Dana!
Satte oss i bilen...

Hallandsåsen i backspegeln...
  

 
Upp till Göteborg

Bakad potatis på Grafitti i Köpstaden
Nya fotbollsskor till Dana men ingen vårjacka.
Sedan körde vi (tack och lov med GPS) till Östra sjukhuset och
barn-ögonmottagningen. Dana blev undersökt av läkare som konstaterade
att hon bör nog opereras (men det är ennes val) för sin starr.
Dana vill och har velat länge hon har väldigt dåligt mörkerseende och
problem att se fram till tavlan i skolan. Det bestämdes att om några veckor
ska vi upp igen till Gbg.
 Körde hemåt igen ett litet stopp för att leta vårjacka och ta en fika.
Ingen jacka nu iheller men vars en mjukglass.

Vid Halmstad blev det väldigt mycket dis
Christer hade gjort makaroner när vi kom hem, åt lite snabbt och sedan
körde jag till gymmet och höll ett pass i boxning, var med själv och boxades
med fina Jenny som var awsome och kämpade som bara den!!
Jag blev Superimpad av "den andra Jenny" oxå kanonbra jobbat hela passet!
Egentligen blir jag glad och mycket imponerad av alla deltagarna -
INGEN håller igen utan det kämpas fram svett och nästan tårar oxå!!
Jag är glad, stolt och mycket tacksam för er alla!!
Hoppas jag är lika pigg nästa veckas pass...

I säng nu för det blir en lång dag imorgon oxå!

Tack och gonatt!  L8

Kommentarer:

1 Jenny - Läskiga Bloggen (Den andra Jenny):

skriven

Jag är oxå impad, haha :)

Kommentera här: