0

April 13, 2011

Gick en skön skogsrunda med Tekla som vanligt,
innan Lucas kom hem. När han var hemma tjatade vi
läxa i timmar! Det är inte själva läxan som blir tjatig
utan att varje dag jag tränar läxa med Lucas måste
jag förklara och övertyga Lucas om att det är nödvändigt
för alla och framför allt för honom! Tar lite på krafterna.
Men sen efter lååång stund när han äntligen fattat så
brukar det gå bra. Motiverade med en tur till skateboard-
bana i Hbg på lördag om han hade alla rätt på förhöret...

Funderade ut en ny frisyr till mej och har bestämt mej nu,
får se när jag blir färdig till det. Jag klipper mej max två gånger
om året så det gäller att planera innan !

Cirkelträningen gick vi Tomarpsrundan (Tekla fick följa med),
Vi var inte så många och det var skönt väder ute.
Efter kvällsmaten så satte jag mej framför TVn tittade både på
Grey och Off the Map.
Satte igång disk- och tvättmaskin och torktumlare innan jag la
mej. Tycker det är skönt att veta att maskinerna jobbar när jag
sover.

tack för idag  L8

Kommentera här: