0

dags för vila?

Dana och jag tillbringade eftermiddagen på Väla...
igen. Vi fick köpt en del presenter men det gick inte
alls så bra som jag skulle önska.
Vi åt middag där oxå Dana en bakad potatis
och jag åt wok. En runda på ToysRus och sedan
tillbaka till Forex inne på väla och efter det tillbaka till Flowerteam...
Nä inte alls disträ !

Hem, packa upp och packa in till gymmet för massager.
I mellan körde jag upp Simon och Dana till stugan för att de skulle
hämta hem sakerna de glömt dagen innan.

Och så var det dags för skumboxpasset, tyvärr känns det
inte helt ok i mina ben. De kanske skulle må bra av ett par (en vecka)
dagars vila?
Vem vet , den vilan kanske är nära...

När jag kommit hem var det dags att färga håret ...igen.
Förra färgen täckte inte de gråa stråna så bra som det kommer
att behövas i morgon kväll...  Det jag ska hitta på passar inte ihop
med grått hår - tycker jag i alla fall!! Va jag ska hitta på ?
Det berättar jag då!!

för precis ett år sedan
Hela gänget eller delar och ett nytt har samlats här i kväll igen.
Fast i kväll tittar de på film, - skräckfilm låter det som.

På mitt schema: stänga gymmet, gå med Tekla, duscha och
lite annat sedan ska jag lägga mej för att gå upp tidigt i morgon
och hålla på hela dagen och förhoppnings- troligtvis oxå hela natten!!!


Sköt om er!!! L8

Kommentera här: