2

Les Miserables

Tidig morgon i gropen med sju massager,
utan paus så faktiskt var jag rätt trött efteråt.
Körde hem och åt, sedan lämnade jag Bengta och
bäddade henne på gymmet.
Tog med Tekla till skogen.... inte så nöjd med henne.

Rasmus och jag körde och hämtade Dana på skolan
och vidare till banken, hämtade ut Danas leg och
beställde nytt kort och leg till Rasmus.
Dana stannade i Åstorp och gick till Fanny,
de två skulle till Väla på eftermiddagen.
(Alla som känner till Rasmus "Apoté karnes" och tycker det är lite kul
kan jag berätta att "Rekord orlig" oxå är jätteroligt!!!!)
Rasmus släppte jag av hemma innan jag fortsatte till
gymmet för 1,5h massage.

Tittut Maja Gräddnos! Världens finaste Mia!!

Skumboxpass i källaren med goa gänget!

vissa tröttare än andra...

fast hon kom igång bra igen!!
Direkt efter passet skyndade jag mej hem för att duscha och ett litet
försök att se fräschare ut!
Hämtade upp Jenny och sedan körd vi i ilfart (t.o.m så äpplena flög...)
till Klippan och Sågen.

Vi trängde oss fram för at lösa ut våra biljetter...

Les Miserables - en musikal som jag inte sett innan

sen startade de
Tyvärr så stod det inte vilka som spelade de olika rollerna men jag tror

att Elin Axelssson spelade den här rollen... Underbart!

Barrikaderna..

Teckentolk Marielle Trempenau!

Vilket gäng ungdomar SÅÅÅ duktiga!
Som jag skrev så har jag inte riktigt koll vilka som spelade vilka roller
och inte vad rollerna heter iheller...
Men Linus Borg,Lina Carlsson och Elin Axelsson...   ha koll på de namnen
i fortsättningen! Fantastiskt duktiga allihop! De unga flickorna Moa Lindquist
och Filippa Nildén hoppas jag får se er på scen många gånger till!!

De kommer att köra några kvällar till har ni möjlighet - Ta er dit det är värt det!!

Innan jag körde lovade Christer att ha kvällsmat till oss när jag kom hem.
 I pausen fick jag SMS :
 Alla barnen äter kors o tvärs. I present to you ludan :-D
Vilket var bra för Dennis och han hade "tränat"....
Ja ja de sprang en runda innan oxå.

Efter ett tag så droppade alla tre barnen hem och Dennis gick till sitt.
Lång härlig dag!

Tack alla underbara!   L8

Kommentarer:

1 Maja gräddnos:

skriven

<3

2 Anonym:

skriven

Kommentera här: