0

Bra flyt på morgonen

I morse var tjejerna med igen!! Skön promenad innan dusch och
de vanliga morgonbestyren. Hann inte hänga upp tvätten men annars var jag
nöjd allt jag hann innan jag körde till Ekeby och jag gjorde det i god tid.
Vilket var mer än bra, för jag var tvungen att tanka visade det sej.

småtråkigt väder...
Hade åtta massger under förmiddagen och träffade på min lilla tös när
hon hade fikapaus på "sitt jobb" - de börjar bli stora di små liven....
Dana,ElinM och Rasmus följde med Christer i morse för de behövde
akut extrahjälp.
Lucas var ensam hemma och jag lovade honom att var hemma klockan 12,
och det var jag! Hann plocka ihop Bengta, hämta saker på Christers 
kontor innan jag körde till Kvidinge, och sätta in och bädda Bengta på
gymmet - innan kl.12!


Vad säg om säkerheten på detta bygget.....
 
ROSA (inte viktigt!) foppatofflor och cigg i munnen...

Kommentera här: