1

Frörundan

Lördagen gick åt till städning, blogga och fixa inför kvällen.
14.30 cyklade vi upp på åsen och till fam.Karlsson-Stenqvist,
tillsammans med fam. C Johansson och Camper(Tina och Rasmus).

Det här såg lite väl bra ut...

Fläder och mockarutor

flera stora bönor oxå..

en söt liten Mika - som ville till "vovva" (Tekla var med upp)

Dana fick en fiskbensfläta

den traditionella vägningen - 2040kg tror jag vi var uppe i

lämnade en trött och nöjd hund hemma
Vidare till Petter och Jenny

mexikansk med tacochips och tequila

liknar nästan våra...

Hos Johan och Inger

jodå, de har oxå fått upp sina

Vidare till Jimmy och Maria, där vi fick en grön ärtsoppa med champange i

De hade fint runt sina

Hemma hos Tina och Rasmus

frodiga fina och jag tror att de vann odlingen

Jill och Jojjes mådde inte jättebra...

Men där hade jag trevligt sällskap av två söta killar!

Hemma hos oss blev det ju pizzabullar och nån drink Christer gjorde

en av våra, men de räckte till en tredjeplats

Jag kom inte hela vägen till Poppe och Malin, utan valde att stanna hemma,
så det blir inga foton därifrån.

Tack för i år, ni!

Kommentarer:

1 evajoh:

skriven

Vadå kom inte hela vägen !!!! LOTTA !!! Jag tycker du har tappat lite nu ;);) ;)

Kram din "rara" granne

Kommentera här: