0

lugn söndag

Försökte/ville verkligen sova länge med tanke på att jag lagt mej
03.45 men kl.07 vaknade jag men lyckades hålla mej kvar till nio
eller då nån gång. Frukost, blogga hämtade Dana hos Jolina.
Rina och Tomas kom för att hämta sin lille son efter de lämnat artisterna
i Hässleholm. Hann krama om dem och sedan till IP med Lucas som hade
fotbollsmatch i Strövelstorp. Tekla var med så jag kunde gå lite med
henne innan matchen. Tyvärr förlorade de stor 8-0 blev det, inte orättvist
men våra hade lite otur ibland för bollen vägrade gå in trots många försök.
"Beställde mat" av Christer till 15.45, så vi hann rasta Tekla i grusgraven innan.
Tittade på film innan vi la oss vid 21... trött som bäver!
Vila ordentligt nu, för om en vecka börjar vi på allvar!!
Jag vet att mitt schema kommer att bli tufft - flera dagar kommer jag att jobba
från 05.30 - 19.30 eller från 07-22,
men med 2,5 h middag(rastning av Tekla!). Såklart får jag kortare  dagar oxå.

Ha de gott och sköt om er
Kram L8

Kommentera här: