1

I´m back

Hallå!!!
Jag har inte riktigt haft "tid" (klart att jag haft tid,
det har vi ju alla men jag har inte prioriterat just
datorn när man har trevligt sällskap och annat att göra!)
att skriva eller att huvud taget sitta vid datorn.

Men nu  är jag tillbaks och ska försöka skriva ikapp...

nästa inlägg från Polen är lite tungt att skriva så därför
måste det vara "rätt tillfälle".

Sedan har vi haft den årliga loppisen i Kvidinge, och den tar
litta tid kan man säga - men alltid lika rolig.
Vi som är där har roligt och funderar i mellan åt varför inte
fotbollsspelarna inte tar tillfället i akt och ökar på sammanhållningen i lagen.....
Vissa fotbollsspelare är alltid med och är duktiga men det fattas väldigt
många från både dam- och herrlagen.
Fastän vi andra tycker att det är skitkul att göra det en gång om året
så är det ju trots allt för fotbollsspelarnas skull vi gör det - sen om
de spelar i knattelaget eller A-laget,
så är det för DERAS skull som vi börjar 02.30 på lördagsmorgonen och
slutar 17.00 på söndagen.... och det är bara vi tänk alla de fantastiska
som håller på att samla möbler året runt och de som börjar att bygga och
lasta, beställa, planera, vika, sortera långt innan och långt efter
- Fantastiska människor -TACK för de ni alla gör för våra ungdomar och
föreningen och för byn!!

Jag hoppas ni alla har en underbar sommar och njuter av värmen när den är här!!

Det är ju min första ritiga semester på flera år och är precis så vilse som
man blir då. Men ibland är det bra för själv "vann" jag en hela vecka idag!!
Var säker på att jag skulle börja jobba imorgon och kollade min kalender
och då rörde det ihop sej ordentligt i mitt huvud om man bunkar ihop två
veckor så blir det MÅNGA dubbelbokningar och lite panik....
Men när jag sen sorterat upp det och la ut det på två veckor så blir det bara
en massa kul!!   ha ha ja, jag  själv är inte förvånad !

Kommer snart igen!!    Ha de    /L8

Kommentarer:

1 Evelina Ryd:

skriven

Hej, L8! jag hoppas semestern snart är slut för nu vill jag börja träna!! ;P



och inte för att vara sån..men jag har varit på kvidinge loppis en gång..JÄTTESTOR och massa grejer men det var direkt olustigt när väldigt många som sålde var väldigt onyktra eller stupfulla... så detta året hoppade jag över trots loppis suget!! tradigt..jag som älskar lóppisar.. ses snart!!

Kommentera här: