1

ÄNTLIGEN



Hela morgonen tillbringade jag framför tvn och tränade combat,
jag har hunnit glömma passet och snart ska jag igång igen ! Äntligen!
Som min kropp längtar efter att få svettas ordentligt och efter att röra
på sej. Ska försöka varva combat/löpning och simning under hösten,
och förhoppningsvis är jag iform igen till vintern.

Var med Dana på Huvudsalongen i Klippan och klippte hennes toppar.

Snabbt in och handla burkköttfärssås(Danas favorit!), lämnade Dana hemma
för att sätta på vatten och jag körde till gymmet för att bädda Bengta.
Hem och lagade mat, kastade i mej den och tillbaka till gymmet för
att sedan stå och massera hela eftermiddagen - Det är skönt att vara
tillbaka även i massagerummet.
Lucas min lille kille som lever i en egen bubbla, pratade in på mobilsvar
att han och Nicolai stack ner till Prästamarken för att klättra i träd kl16.50.
17.00 börjar hans fotbollsträning och i vanliga fall kommer han (eller Dana) ¨
ihåg det. Blev lite irriterad och körde ner till Prästis för att hämta honom.
Gick omkring och ropade därnere men varken såg eller hörde dem....
Tänkte..Hmm jag får ringa Totte-tränare och berätta/fråga om Lucas -
Jodå han var där och tränade... nog för jag mår bra av att gå lite extra...

Körde hem och bytade om till träningskläder och sen ÄNTLIGEN var det dags:
SKUMBOX nere i källaren på gymmet. Ett litet kramkalas innan vi satte igång,
vi har nog alla längtat efter att få komma igång!

Hela goa härliga gänget!

...

Man blir svettig och man behöver stretcha efteråt! Eller hur Lena!

När passet var igång så fick jag rysningar av välbehag över att få stå
där igen - kroppen och hela systemet i den fick sej en ordentlig genomkörare,
och jag blir så glad över att få träffa de här underbara tjejerna igen.
Så nöjd att jag faktiskt "höll" hela passet, var lite rädd för att jag inte skulle
orka efetr så långt uppehåll - men jodå, inga problem. Var väl så taggad
att jag gick på lite extra substanser i kroppen...
Mia, Åsa, Nettan och Jenny - jag saknade er...

Efter passet körde jag hem och åt, duschade för att sedan få besök av Kanga.
Pratade ett tag, kvällsrunda med Tekla (hon lyckades få mej att halka
omkull på den blöta gräsmattan, hon blev rätt ställ och väldigt lugn efter det!)
och sedan i säng. Rasmus och Dana var och bada hos Rosanna, kom hem
lagom så jag kunde somna i lung och ro.

Tack  för en härlig dag!!
L8

Kommentarer:

1 [email protected]:

skriven

Kändes kanonkul och träna&träffa alla och ja... litta jobbigt oxå :)

Kommentera här: