0

tillbaka flytt

Tog sovmorgon idag!
Efter frukosten stack jag och Tekla till grusgraven där hon
fick springa av sej lite, sedan körde jag och lånade en  lastbil
- STORT TACK FÖR DET! för att kunna flytta de större sakerna
från gymmet och hem. Väldigt tungt och jobbigt psykiskt.
Är så ledsen över att behöva lämna det. Men nu har jag kommit dit
att jag bara vill ha det överstökat.

Rasmus och Lucas "hjälpte" mej ett tag - tills de började bråka...
Gick hem för att ta äta middag. Passade på att sova middag oxå en halvtimme.
Körde Rasmus till Väla- han var tvungen att köpa saker till skolan.
När jag såg bilarna oå parkeringen så sa jag - Jag hade aldrig gått in där
idag - inte ens för en massa pengar! Fy tusan med bilar, och med folk
det måste vara där inne!! Frågade om jag skulle vänta i bilen på
honom - om han var snabb. Men nä, han skulle ta bussen senare.
Han är inte lik sin mamma...

Tillsammans med Christer, Dana, Lucas och Dennis fyllde vi lastbilen.
Körde hem och lämnade sakerna hemma, då kom både Jonte & Mich
och hjälpte till..ja, och så Klara.
När vi var klara körde vi lämnade jag och Dana tillbaka lastbilen.
Hämtade mat på "Ludan", åt och nu rtänker vi slappa och ta det lugnt.
Vi - hela familjen behöver vila upp oss inför kommande vecka,
för den kommer att bli tuff och på gränsen till överfull redan....

Hoppas ni haft en bra helg, och att nästa vecka blir så bra som ni gör den till!!
L8

Kommentera här: