0

näst sista dan på jobbet

Vill bara berätta att jag är hemma igen!!

I torsdags så började jag med ge sex stycken massageer i Eket, därifrån
direkt hem till Tekla och för att få i mej lite mat innan jag körde till Klippan.
Höll inget vattengympa pass idag, för det gjorde Tina. Men jag fick

en azalea av en av pensionärsgrupperna som jag hållt de flesta 
passen med denna terminen. Såå gulliga!! Tack ni!

Och så fick jag en present av mina arbetskamrater...

Tina och jag pratade  för ett tag sedan om olika glöggsorter och jag
nämnde att egentligen tycker jag spetsad saftglögg är godast...

TACK ni alla fina på badhuset!! Vi ses snart igen!

slängde i sugen för sista gången!!???

och tömde mitt skåp från onödiga saker...

Tungt att lämna men ska bli roligt men min fortsättning!

puss puss alla underbara!  ღL8

Kommentera här: