0

slappe söndag

Vi sov länge.... tror hon var halv fyra innan vi var i säng!
Tack och lov så kissade jag Tekla då på natten så hon kunde
klara sej utan kissning till förmiddagen.
Christer bakade scones till frukost - gott!
Fixade med disken och sedan hamnade vi i soffan.
Under eftermiddagen så gick Dana, Tekla och jag till Hedgatan för
att hämta min bil.

Dana tränar sej med att gå med Tekla...

grått och lite trist väder
Christer körde till Eket för att hämta saker till ett "akut"kundbesök på
måmndagsmorgonen. Skulle sett på skidskytte men det blev inte så
mycket för jag tror de svenska tjejerna sög...

Lucas blev skjutsad av Emma föräldrar till simningen. Vi andra(inte Dana)
kröp ner i badet!

på väg ut i kylan..och sedan värmen...

Rasmus följde efter.
Supermysigt! Efteråt så fixade vi till fondue till kvällsmat.
Kollade film (ja, jag sov ju såklart) och lite tv. Satte mej och skrev en
stund och sedan joina jag min käre man som redan snarkade!

Skönt med dagar utan tider att passa!!


sköt om er!   L8

Kommentera här: