0

1:a julbordet

Sov lite längre när jag kunde och sedan tillbringade jag
förmiddagen i tvättstugan och massagerummet.
Kände att jag fick en hel del gjort (även om det knappt syns!)
Tog med Tekla till skogen

En del skoj och en del uppfostran...

En svan i kärret som tjoade till md jämna mellanrum.
Med hunden körde jag vidare till Åstorp

på 21:an...
Handlade lite mat och annat på Oj.
Fortsatte hem och skulle äta, men tredje värmingen gav jag upp och
hoppade över lunchen! Satte färg i håret och plocka och strök kläder
så det stod härliga till. Duschade och tvättade ur färgen sedan körde
jag Emma, Lucas och Isabella till Klippan och till simträningen.

härliga färger på himmeln
Hemma igen fortsatte jag stryka medan Christer,Rosanna,Dana och
Dennis gav sej ut i prästamarken - Dana vann - igen!!

Tjejerna redo för löptur
Jag gjorde mej i ordning och körde för att hämta Tina och sedan vidare
till Klippan där vi hämtade upp Inger och Martina på badet.

De här tjejerna är redo för julbord
och fotografen var...

Tok-Andrea! Kändes rätt skönt att lämna kvar henne på badhuset....ha ha
Körde bort till senioren där Kultur- och Fritid blev bjudna på julbord.

god mat, gällde bara att inte ta för mycket!



fick den traditionella tomten som Börje Noréns fru gör till alla varje år.

Klockan 21 körde jag hem igen och .... ställde mej ochj strök!

Christer lyckade sälja Teklas "förlitna" bil-hundbur.
Försökte sälja fåtöljerna till Dennis men dett gick tydligen inte synd,
för det är sex stycken bruna skinnfåtöljer som man kan fälla, de är
använda men inte slitna, och ett "stenbord" och matta till.
Lite synd att behöva lämna dem till loppis men om ingen vill ha dem...

Om nån behöver sex fåtöljer,bord och matta så hör gärna av er!

Rasmus var i Höganäs och tränade under kvällen och kl.23 var han hemma.
Pratade och planerade inför helgen med honom, jag gick och la mej 23.30.

puss puss   L8

Kommentera här: