0

fakturor

När jag blivit avsläppt hemma så körde jag och Tekla till grusgraven för att träna,
och hon skulle få rasta av sej!

hon älskar sin blåa boll!
Efteråt så satte jag mej vid datorn för faktuering - hur kul e de??
Men mina lösnaglar sitter kvar så bra att jag tänkte behålla dem en stund till.
De t.o.m klarade ett bad i baljan, så de förtjänar hänga på en stund till!
Och faktureringen är ju en stor groda för mej som jag förmodligen bara
behöver göra en gång till !

Bestämde mej för en samsung galaxy som nästa telefon - nån som vet
nåt om dem? Är de bra? Får se när den kommer hit om några dagar.

Följde med granne Eva runt till våra andra grannar för att få  ihop
grannsamverkan mellan oss. Eva skrämde ju väck två "gäster" förra lördagen.
Tror det kommer att bli jättebra och lite extra trygghet om man skulle
åka bort någon gång.

Gick in igen och plockade ihop träningskläder för att sedan ta mej till
Klippan och ett combatpass på badhuset. Christer spelade badminton
med Poppe (förlorade) och Dana tränade fotboll.
Svettades duktigt i källaren och uppmanade alla att komma på kick-offen
den 4 januari! Då kör vi både de nya combat- och nya pump-passen.

Duschade och sedan hämtade jag upp Dana vid IH.
Rasmus var inne i nån kass film så jag satte mej att skriva en stund,
sedan spelade jag och Dana kort, när Christer kom var han oxå med en runda.

Blev bokad till extra jobb på badhuset, ännu en fredagskväll och ett extra combatpass.

Känner mej så lycklig nu och mår så bra trots att jag inte alls är i fysisk form eller
hinner/orkar städa och laga julmat i den utsträckningen jag önskat innan.
Men som sagt jag mår så bra att det är värt det!

Sköt om er  puss  L8

Kommentera här: