0

grått



07.00 började jag massera och 19.30 slutade jag, hemma
i massagerummet. Ett återbud på en längre massage gjorde att jag
och Tekla hann med en skogsrunda. Linda: Tekla tackar skärskilt!

fortfarande ingen snö...

men vi klättra i träd!

grått och trist

-kommer du inte snart...

Dana tränade fotboll med P13, farmor var snäll och körde Lucas till hans
simträning och Christer hämtade honom efter han slutat jobba.
Rasmus tränade (ja, eller inte) i helsingborg och sov sedan över hos
Karro. Jag gjorde kvällsmat som vi åt vid åtta (en lång simträning),
rejält trötta alla fyra satte vi oss för att titta på "Life" med David Attenbourogh.
Christer gick och la sej tidigt jag förhörde Dana  som skulle ha prov i
biologi. Natta ungarna och la mej rätt så tidigt själv.

Måtte snön komma snart så det blir lite ljust, just nu är det  så grått
och mörkt att man bara vill sitta framför brasan och läsa....
eller hur - det händer ju!! 
Nä, jag vill ut och skotta snö: ljus, träning och frisk luft!

Ha det gott och sköt om er!

L8

Kommentera här: